Bullrevanshen!

Tentan är avklarad, skönt! Mindre skönt är dock den lilla låsning som gjort att min arm varit bortdomnad, mitt huvud värkt och mitt hjärta slagit konstigt. Jag ogillar sömnlösa nätter och förra var en sådan, då jag bara kunde ligga på ena sidan (och inte ens favoritsidan).

Det är dock väldigt uppiggande med ett superduper otroligt lyckat bullbak (äntligen fick jag min revansh) och fikabuffé. Och som om inte det vore nog har jag en karl som lagar mat åt mig. F a n t a s t i s k t.

Dagens fråga lyder: Vart har ljudet från min vän, datorn, tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snart är jag hemma...!! Jiiiha! Ska bli mysigt med middag, bra förslag!

Och du, visst har du sett min nya blogg. Gå in och läs och kommentera! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback