It's a small world after all!

Heja våren ännu mer (jag tror den reagerar positivt på pepp). Blev inspirerad av det somriga vädret och slog till med en glass mitt i språkhistorian. Let the fun begin!

Dags att börja träna också. Detta håller inte. Efter kvällens pass på gymmet var jag så trött att jag nästan började gråta när jag skulle lyfta upp min ryggsäck, som förvisso var fylld till bredden med min stensamling, skulle man i alla fall kunna tro.

Visst är det förresten lite lustigt när man sitter och pratar med folk som man inte tror att man har mer gemensamt med än att man läser samma kurs och sedan inser att man faktiskt har minst tre kopplingar till varandra! It's a small world after all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback