Looks like we made it!

And I'm alive! Det var lite otippat. Men här sitter jag, glad i hågen faktiskt. Det enda jobbiga idag var när jag kom hem och skulle bära upp cykeln. Matkassen var tung och cykelkorgen lossnade och klämde min hand hela vägen upp för trappen. Men annars är jag glad.

Firade The Survival med att shoppa loss på fruktavdelning och lyxade med körsbärstomater. Nu ska vi äta grönsaker, Namme! Vi hade igår en diskussion om att vi äter för lite grönsaker och potatis. Jag mjukstartar lite med potatismos till mina fiskpinnar som ligger och fräser. Lyxmiddag av hög kaliber.

Träning ikväll, höga förväntningar som vanligt. Tjejerna imponerar stort just nu med grymma sträckta volter och långa, fina flickisar. Ska även passa ett gäng småttingar en stund. Det blir roligt.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback