Dagboken.

Med mat i magen (och även lite kaksmet) är jag nu en gladare människa i livet. Gabriella konstaterade att man i princip aldrig ser muffins med glasyr, så jag tog nu saken i egna händer. Får se till att spara en till henne och visa.

På kvällens schema står grillning. Och, ja, sen vet jag faktiskt inte. Förkylningen är halvpeppad på att besöka det ståhej som pågår downtown.

Jag kunde inte sova igår, som vanligt, och behövde kvällslektyr. Dagboken fick det bli, min egen alltså. Jag tyckte lite synd om det stackars flickhjärtat som bara var trasigare och trasigare för varje blad och önskar att jag hade kunnat ge facit redan då. Men det är väl så, problem är problem för stunden och ibland tar det tid att laga det som är trasigt. Och med facit i hand vet jag nu att det mesta går faktiskt att laga. Lim och tejp och nål och tråd kan göra underverk!

Ståhej eller inte, en dusch behövs och muffinsen ska få glasyr!

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback