Dagens nödrim.

Jaha, så vad ska man göra idag då? Nästa projekt blir nog att plåstra om skavsåret och ta en promenad. Kanske ner till uni. Skulle vilja veta hur det gick på sista tentan. Är den månne rättad?

Kan H&M sluta skicka kataloger till mig med en massa fina kläder? Förstå att det inte finns ett öre över att spendera. Den åker rätt ner i tidningsinsamlingen (okej, efter att ha ögnat igenom den och gråtit en skvätt).

Just nu spelar Laakso/ Peter Jöback "Italy Vs Helsinki" i P3. Jag konstaterar att dagens nödrim får bli "Let's go to Milano". Vem uttalar Milano på det sätt som P Jöback gör i denna textrad? Oklart. Jag skulle gärna åka till både Milano och Helsingfors. Vilken dag som helst! Men inte idag, för idag ska jag ta en promenad.

Tur att man har så mycket att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback