En hel stad för mig själv.

Söndag morgon, åtta trettio. Ensam ner för svingen. Helt underbart faktiskt. Vilken skön känsla. Det var som att jag hade hela staden för mig själv. Tidig söndag morgon, det är alltså tricket.

Idag var det "the final" bruduppsättning. Marre var så duktig så och mitt huvud fick beröm av juryn när det visades upp för bedömning (vilket var lite läskigt, tre människor som stirrade i min hårbotten). Sen fick jag ett  "swim&sun"-shampoo och det är ju bara helt perfekt. Hon är så snäll och söt.

Ikväll är det modevisning som gäller och redan om två timmar börjar allt bestyr. Hur hamnade Tränartrion att styra upp hela kalaset? Oklart. Men det ska bli väldigt kul. Dags att styra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback