Flaggan upp för muschodling!

Om det händer att jag vaknar med ont i halsen och möts av regn när jag drar upp rullgardinen blir jag mindre peppad på att göra något kreativt av dagen. Detta hände imorse. Halvkul. Jag har inte orkat klä på mig än och näsan är täppt.

Fast kanske är det just en dag som denna som jag ska bli Kreativa Kvinnan och göra något trevligt inomhus.

Appropå inget, så en skribent för
VK hade idag mustaschodling som "Irriterande 2" vid sidan av sin krönika. Jag kan inget annat än att tycka raka motsatsen. Jag hissar flaggan för muschodlingen. Galet konstig idé och vem drar inte på smilbanden åt lite ansiktshår som på vissa känns helt malplacerat? Själv skickade jag just iväg en röst på Magnus Wislander. Klart det är värt en femma för att få se mer av.


Kommentarer
Postat av: soffe

Malin. nej nej nej. Jag kan inte hålla med dig på den. flaggan ner.
Okej, smilband ibland och på vissa kan det faktiskt passa.

Men på många är det "ansiktshår som på vissa känns helt malplacerat?"

2007-05-16 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback