Hur får jag tag i filmen Perfect Body?!

Så var den här dagen till ända och jag är inte så sliten som man skulle kunna tro. Modevisningen gick bra. Det tycker jag vi kan säga. Och nästa gång går det ännu bättre. Mer folk än väntat och våra tjejer fick fart på publiken när de dansade. De var hur duktiga som helst på att dansa och även på att vara servitriser och plocka fram och bort. Som vanligt, med andra ord. Vilka stjärnor!

Dagens efterlysning: Vart får man tag på filmen Perfect Body (Medaljens Baksida) med Amy Jo Johnson i huvudrollen? Den gick varm på gympaträffarna för sisådär tio år sen och jag vill verkligen införa den till mina tjejer, men den går bara inte att få tag i! Belöning till den som kan ge tipset som avslöjar gömstället.

En rolig anekdot om när Ida en gång skulle försöka få tag på ovan nämnda film och ringde till en videoaffär och ställde frågan; "Hej, du har du perfect body?" Kan misstolkas, vilket det också gjordes och killen blev generad. Haha, those days, ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback