Med svansen mellan benen.

Tråkiga tisdagen blev trevliga tisdagen.

Cyklade över till Ön och blev bjuden på kaffe och sockerkaka. Väldigt mysigt. Sen vaknade Pärlorna och då blev det full fräs. Jag och Pärlan fångade blåa råttor som trampat i målarfärg, en fuffapa klättrade över trädet (läs: min rygg), Pärlan gjorde ransbollar och sågade ner träd (läs: mig) med motorsågen. Sen spelade han gitarr och sjöng för mig flera gånger om. Jag fick även veta att råttsvans smakar vaniljsalt medan råttbollar är äckligt. Pärlan sitter på mycket visdom. Minipärlan klättrade så gott han kunde upp för mina ben och försökte kommunicera med bästa möjliga förmåga. Underbara ungar.

Mötet ikväll gick bra. Blev förvånansvärt trevligt bemött och jag kunde riktigt se svansen mellan benen. Tar det som en ursäkt och känner mig nöjd med det. Klart jag är trevlig tillbaka. Vad tjänar det till att vara långsur? Inget! Stridsyxan nergrävd för denna gång.

Tidig tvättid imorgon = Tidig kväll ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback