Nähäpp.

Nej, det vill sig inte. Och nu försvann ljudet. Jag måste kontakta min personliga datatekniker. Tror att jag kan ha installerat något som jag inte borde ha gjort. Jag säger ju det, jag kan inget om det här. Datorer och sånt, du vet.

En kort fråga även: Vad hände just hos grannen? Som från ingen stans började det dunka musik på högsta volym. Jag menar verkligen högsta. Dunk, dunk. Knappt en minut efter hördes några röster och festen verkar ha dött. Va? Vad hände? Ska man svida om till partyklänning och gå över och kika, eller vad?

Jag är förvirrad, lite arg och inte trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom förbi efter klockan 18.00. Då är jag hemma. Bjuder på kaffe och lagar din dator. Som en bonus lär jag dig också hur du själv gör för att laga den nästa gång :)

/Joxo

2007-05-16 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback