Pärlan är störtskön!

Det var ju min bror som var Dolt imorse. Missade en lunch där, men fick en middag istället. Mycket trevligt. Och Pärlan är den roligaste personen jag vet. Han säger så mycket sköna grejer och hans skratt smittar av sig. Vi satt och pratade länge om vindrutetorkare och klossar och djur och skorstenar. Allt, kan man säga. Minipärlan dreglar mest, men är söt som få!

Hade styrelsemöte ikväll och det gick rätt snabbt och smärtfritt. Körde hem mot en brandgul sol och med bromsar som knappt existerar. Halvlyckad kombination. Funderar även på om det bor en fågel i motorn eller inte. Men hem kom jag i alla fall och möttes av Carro och Namme som såg en väldigt underlig dokumentärfilm.

Nu är det natt och den gillar jag bäst. Du och jag, natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback