Shemale eller va?

Heja Sverige. Det förstod väl vem som helst, att The Ark inte skulle vinna. Men jag sa ändå åtta eller tio. Vad blev det, sjutton? Och vad hände med låten som vann? Man? Kvinna? Nej, jag dömer inte. Jag bara frågar. Hur som, det var rosa kavajer, det var trummor, det var helvitt, det var flygvärdinnedans, det var flipp, det var flopp. Allt man kan begära. Så jag är nöjd. Och maten var god och det var gott med en öl. Sen orkade jag bara inte med allt folk. Nej, jag är inte trött. Inte alls faktiskt. Mer less. Att hänga där två helger i rad är inte, inte, inte acceptabelt. Ska det vara något så ska det vara Summer Cinema med stjärnhimlen över sig och Medelhavet för ett nattbad. Snart sticker jag.

Nu måste jag nog sticka till sömns, trött eller ej. Pigg och fräsch som brudmodell imorgon. Jag är peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback