Skrämmande bloggläsning.

Läser lite bloggar hit och dit när tiden är mycket och göromål lite. Det är intressant att läsa om vanlig vardag för vanligt folk. Inspirerande ibland. Tråkigt ibland. Underhållande ibland. Och ibland är det skrämmande. Hamnade just på en blogg om mat och träning. För lite av det förstnämnda och för mycket av det senare. Jag är inte tjejen som lämnar spår i bloggvärlden, men där var jag tvungen. En tankeställare eller bara en irriterande kommentar? Vilket som, jag kunde inte gå förbi obrydd. Jag har sett det och det är så obehagligt och orättvist så jag blir rakt igenom ledsen.

Till min egen dag så började den för två timmar sen med att väcka Namme som hade försovit sig. "Det är molningt, men jag tror inte att det blir regn" sa jag och sen ramlade hela himlen ner. Hoppas hon klarade sig till jobbet. Tvätten var som vanligt sjöblöt när den skulle in i torktumlaren och det är fortfarande ett mysterium för mig hur det kan bli fem min kortare när man trycker på "extracentrifugeringsknappen".

Ojoj, behöver vakna till med lite kaffe och kanelbullar. Ha en fin dag, folket!

  

Dagens fråga: Vad gör mannen i pyjamas och hatt på innergården?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Soulisen, bullarna ser helt fantastiska ut. Jag vill smaka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback