Svar på tal!

Svar på tal: Hej signaturen "Joxo", filmen omnämnd i tidigare inlägg är "The Usual Suspects" ("De Misstänkta" på svenska). Jag skulle dock vilja, till alla läsare, tala om att mina åsikter om denna film ändrats under analysprocessen. Hundra minuter segt, ja, första gången man ser den. De där fem minuterna som var bra lyfte faktiskt filmen rejält, när de fått smälta in. Mitt tips: se filmen, men se till att du har tid att se den en gång till. Det ska nog jag göra.

När vi ändå är inne på filmen. Idag var det redovisning och det gick faktiskt bättre än väntat. Jag var lugnare än vanligt och vart allt snack kom ifrån är oklart. Nu är det i alla fall gjort och det känns skönt. Dags att bita i nästa morot som lyder "Comparative Essay", men först ska jag bita i en nypa powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback