Det luktar snö!

Bra. Dåligt. Tråkigt. Roligt. Jag är faktiskt inte schizofren. Det går bara ut i svängarna lite ibland. Och det är faktiskt november. Hur kul är november? Igår kväll och idag har november dock behandlat mig bra. Bemött mig trevligt. Med s n ö ! Jag blev pirrig i magen som ett litet barn igår innan sängdags och låtsades att det var adventsljusstakar i alla fönster på vägen hem från uni nyss.

I november gillar jag snö. Det jobbar liksom upp stämningen inför julen och så luktar det sådär härligt snöigt ute. Idag tittar jag ut över ett snöigt kvarter och undrar lite oskyldigt vad Roomie skulle tycka om att komma hem, efter en helg med landslaget (viktig info!), till ett julpyntat hem. Frågan är ju.

Jag hoppas i alla fall att min vän snön tänker bosätta sig här ända fram till nyår. Se, det finns ju massor med plats här på kvarteret. Det är ju bara till tröskeln, liksom Tjorven skulle ha uttryckt det. Snow on snowy people!

image207


Kommentarer
Postat av: Emma

tråkigt med snö ju! =)

Postat av: Karin

mm älskar parken där mitt i stan lovely place

2007-11-08 @ 15:49:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Beez

Jag vill också ha snö!!!
Men jag finner november med dess mörker, fallna löv och duggregn väldigt mysigt också.
Blir inte mycket till snö i mina hemtrakter.

2007-11-08 @ 16:46:33
URL: http://pladdran.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, just ja! Men jäkla tjusig var buketten du fick i alla fall :) Men varken Benita eller mamma var ju särskilt nöjda. Men alla måste väl vara busfrön någon gång :P

2007-11-08 @ 18:11:45
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback