Heaven and pancake.

Nu har jag börjat processen, for real. Har skickat första mailet till min handledare för godkännande av intervjufrågor, skrivit upp all litteratur som jag ska leta imorgon (ja, vad kul att surra omkring på UB som ett rönnbär), samt funderat lite över vad det är jag kommer att komma fram till egentligen.

Jag har insett att eftersom jag pulat på med allt annat skolan haft att erbjuda (läs: har krävt) fram till denna dag så måste det bli tjugofyrasjujobb nu för att få det här till något sammanhängande på minst 6000 ord. Heaven and pancake! Äh, med lite pannkakor på vägen så kommer det nog att gå bra. Får föra över julstämningen på uppsatsskrivandet istället för tvärtom.

Ja, ska det bli något tempo är det lika bra att jag går och lägger mig nu så jag orkar göra morgondagen så lång som möjligt. Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite!

image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback