Ibland är man party och ibland ser man film på tv.

Här sitter jag i ett stort hus. Fortfarande lite frusen efter att ha sålt fika med gympabrudarna. Om jag säger en bullpåse på en timme så förstår du kanske hur det gick för affärerna idag. Men efter tre timmar var allt borta och nu har vi lite cash i kassan och det ser bra ut inför Gävleresan.

Igår var vi partybrudar jag och Roomie. Lördagsplanen började med bloggopera, blev bio då vi gjort en avstickare för att köpa cola och därmed slösat femton minuter, gick sedan vidare till att hyra film och landade i slutet på att vi såg en film som gick på tv. Ibland är man party och ibland är man icke-party.

I fredags var livet en fest då vi på riktigt avslutade litteraturen och kulturen, men nu har man tyvärr ingen anledning att skjuta bort c-uppsatsen längre. Jag hoppas av hela mitt hjärta att kommande vecka kan ge resultat. Annar är det panik på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback