Inte enligt planer.

Inget blev som planerat igår. Avin från Posten var inte det jag trodde och pysselkvällen blev därför framflyttad. Skulle göra ett byte på H&M men då varan inte fanns i min storlek kom jag hem med ögonfransfärg istället och får nöja mig med fel storlek. MAXI blev inte av eftersom Pärlan ringde och bjöd mig på fika. Det blev inte heller någon pluggkväll eftersom Pärlans föräldrar bjöd mig på vin och curry. Så, inte alls som planerat men det blev väldigt bra. Myskväll med familj är aldrig fel.

Den flitiga studiegruppen har nu skrivit klart hemtentan och det känns otroligt bra. Resten av dagen ska ägnas åt storstädning, eftersom inte heller det blev av igår, och jag börjar må både psykiskt och fysiskt dåligt över röran.

Mot skinande ytor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback