Kära klassen. Ha-ha.

Jag vet inte vad jag ska säga men jag skulle kunna sammanfatta eftermiddagen och kvällen och halva kvälls-/nattkvisten med något slags; ha-ha. Vid ett tillfälle brast vi ut i ett oförklarligt skratt och det höll på i flera, flera minuter. Kära klassen och kamrater jag gillar er. Imorgon får vi kika bilder på facebook. Njutbart. Nu väntar sängen. Både jag och Andreas undrar varför vi är vakna nu då vi var dödströtta redan efter buffén klockan åtta. He kosta å va me å ibland ä de jävlit rolit å kunna va me.

Såg även en obehaglig människa och höll på att fälla en otroligt elak och sarkastisk kommentar men jag höll mig. Varför vet jag egentligen inte. Håller man på med smutsiga affärer borde man få skit i ansiktet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback