Men vad kul. Verkligen jättekul.

Håll dig på avstånd från mig idag. Och ska du envisas med att vara i min närhet, öppna för guds skull inte munnen. Andas tyst, tack, och smaskar du när du äter drämmer jag en stekpanna i huvudet på dig. Jag är på strålande humör. Uppsatsglädje (gånger tre) och läslust så det står härliga till. Extra krydda med roligt dräktfix och tävlingsplanering. Idag har jag inte lust och tänker minsann skita i det sistnämnda.

Prio ett är läsa bok. Vad kul det ska bli. Det ser jag fram emot.

Och förresten, att Umeå fastslås som norrlands bästa
sommarstad säger väl ändå mer om norrland än om Umeå? Så sluta sträck på halsen alla Umeåbor, det är inte så mycket att vara stolt över.


image203
 

Följer kanske med ankan på ett djupdyk.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så om vi inte ser Namita på ett tag vet vi vad som har hänt!?

2007-11-08 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback