Passopp! Din deadline är imorgon!

Nu har jag öppnat dokumentet. Nu ska här produceras och färdigställas. Jag måste. Om jag låtsas att deadlinen är imorgon. Låtsas, låtsas, tro att deadlinen är imorgon. Jag brukar ju jobba som bäst just före deadline. 24 timmar innan (tidigast) brukar det lossna. Efter midnatt är jag on fire. Eftersom jag denna gång har två uppsatser med samma deadline vore det bra om jag kunde inbilla mig själv att den ena är imorgon.

Passopp! Imorgon är det deadline.

Ps. Jag sa nyss till en telefonförsäljare att jag inte var hemma och inte heller visste när jag skulle komma hem. Imorgon kanske jag är hemma, så testa då.

Kommentarer
Postat av: Stegeby

Att du alltid har publicerat något som man kan läsa!
Jag mår bara bra. Här borta har vi det mest mysigt. Det går bra men vi längtar hem. Frida åker hem över helgen nu på onsdag sen kommer vi hem till jul men åker tillbaka igen.
Hur mår du och hur går allt med skolan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback