Skumt, så fort det går.

Jag gillar klassen. Det var mysseminarium idag där vi mer pratade om livet i allmänhet, och konstiga maträtter, än om filmen och texten. Passande. Och Anna hade med sig sockerkaka med lime. Fredagsfikat var en bra idé. Nu är det bara lite skrivande kvar och sen är både litteraturen och kulturen slut och vi belönar oss själva med buffé på Norrlandsoperan. Tiden går så fort. Nu har vi läst sju böcker, sett fem filmer och läst gud-vet-hur-många kompletterande artiklar och analyserat så man knappt kan tro det. Har vi verkligen gjort allt det där? Det känns som att vi började nyss. Skumt. Vi förtjänar att skåla i lite öl. Cheers mates!

image219 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Otroligt jobbigt, Det finns som ingen gräns för hur långt eller kort det måste vara, bara man har skrivit om vissa punkter som är bestämda. Det är ju otroligt svårt när det inte finns någon fakta att hitta, inte ens frisörföretagarna kunde hjälpa mig. Gah, jag blir galen.

2007-11-16 @ 14:23:21
Postat av: Jonas Paro

Maldro! När ska du och jag hänga och se hundrasextitvåtusen Vänner-avsnitt i rad?

2007-11-16 @ 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback