Blå fingrar.

Måste börja dagen med en ganska jobbig frågeställning, för mig själv. Varför blir jag så ofta omcyklad numera? Det känns inge bra. Jag tror inte att Helkama mår så bra. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt problemet.

Idag kommer jag förmodligen vara blåfingrad. Har nya jeans på mig och de färgar av sig. Nya jeans som kändes som ett kap. 10% rabatt och på det 100kr rabatt. På ett par redan billiga jeans. Det kändes bra för mig och ekonomin och nu har jag det där paret jeans som har saknats min garderob.

Redan torsdag förresten. Vad fort veckorna går!

Kommentarer
Postat av: Emma

Malin, vad är det jag hör? Omcycklad? Jag vet inte, men det låter inte som den malin som vi brukar cykla (flya) med över obbolabron.. Låt oss hoppas att det är cykeln.

2007-10-19 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback