Det är nästan så jag vill gråta!

Jag säger bara en sak: W O W! Vilken helt galet bra träning. Vart kom krutet ifrån? Det här ser mycket, mycket lovande ut. Jag blev så glad och så peppad så det var nära till tårar alltså. Skruvar, flickis-flickis, flickis-salto, handvolt-frivolt, tjejer som slängde spärrar i väggen och bara köttade (är du inte insatt säger denna mening dig inte någonting, men jag kan lova att det är grymt). Underbara gymnaster och världens bästa coachkollega gör sådana här stunder till de bästa i världen

Efter dunderträningen hade vi föräldramöte och fick två tappra själar som följer med oss på läger nästa helg. Vi fick även otroligt värmande ord från en förälder och det gjorde mig sådär riktigt glad som man bara blir av något speciellt. High five, Puff, du är den bästa coachkollega man kan ha!

image141

Det här gör vi nästa helg, snurrar dubblar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kompis... Visst är du fortfarande med på att åka till Norway helgen den 2-4 nov. Isf åker vi väl fredagmorgon från Gbg. Hoppas bara N får ledigt...

Postat av: Coach H

Vi är ett grymt bra coachpar!
Känns förövrigt som att vi har bott med varandra den här veckan. haha! Vi har umgåtts varenda dag förutom måndag nu...haha!
Ses snart!

2007-10-05 @ 10:41:59
Postat av: Stegeby

Vem är det du coachar med? :)

2007-10-05 @ 11:36:58
URL: http://timearound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback