Finally.

Vilket strul alltså. Bloggen strejkade och jag blev tokig. Men tack vare Ann-Louise på kundservice är nu allt på sin rätta plats igen och mitt sinne är stillat. Frågan är ju dock om jag vågar göra en till igen, vilket var orsaken till gårdagens otroliga förvirring. Ann-Louise säger att problemet kan uppstå igen, men att det egentligen inte borde. Jag får väl köra på den gamla "har du trillat av hästen så måste du upp på ryggen igen" och göra ett till försök.

Anyway. Jag mår fysiskt dåligt över c-uppsatsen och ännu sämre över att jag inte alls har gjort det jag borde. Det känns helt omöjligt. Vilket gör att det även känns omöjligt att färdigställa kulturuppsatsen samt påbörja litteraturuppsatsen. Jag har kört fast, kan man säga. Pluggmässigt.

Just nu finns inget mer att göra än att ta en promenad. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback