Förtvivlan.

Igår var jag på riktigt bra humör. Idag är sysselsättningen för låg och tankeverksamheten för hög. Ingenting vill riktigt fungera eller klicka. Det går bara inte att pussla ihop och när jag tänker på det känns det bara hopplöst. Skola, jobb, intresse, hjärta, trivsamhet, pengar, kurser, nytta, nöje. Va? Det går bara inte. Jag känner mig rent ut sagt förtvivlad.

Mamma, pappa, vad ska jag göra? Jag är inte stor nog att lösa såna här problem.

Har bara städat och grejat idag. Ska jag orka mig ner på banken? Jag gillar inte banken. Men behöver kanske en cykeltur för att rensa hjärnan och få frisk luft.

Här är en glädjebild i alla fall. Coaches in action, snurrar dubbel i helgen.

image163

Det som känns mest rätt just nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snart kommer ni iaf hit ner och då ska vi prata om livet och allt vad det innebär med lycka och problem. Det ska bli sååå kul!
Det har inte hänt något speciellt som du oroar dig för va?

Postat av: Johanna

Jag anade att det var sådana saker som oroar. Det är inte lätt att veta vad som är "rätt och fel". grejen är att vad man än bestämmer sig för så känns det ALLTID bättre när man tagit ett beslut. Det är oftast ovissheten som är jobbig. När är sista ansökningsdag?

2007-10-17 @ 16:31:41
URL: http://www.sja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback