GROPEN!

Efter en helg i någon slags huvudvärksdimma är jag återigen på hemmaplan. Jag vet inte om jag har mest ont i kroppen eller i öronen. De kan snacka, de där tjejerna. Och särskilt när de blir lite trötta. Som Lill-Rehn sa: "Nu har alla så himla bra humor."

Värk eller inte, det har varit en otroligt bra och rolig helg. Jag är stolt och nöjd över de tappra krigarna. Som alltid har de skött sig snyggt och levererat under tuffa träningspass. Otroligt deppigt att Coach H skulle skada sig, men det är tur att vi har varandra. Dubbelt så mycket träningsvärk för Coach M, men vad gör man inte?!

Tack för en riktigt bra helg, flickor små! Nu ska jag dö av i soffan ett tag innan jag gör något som helst ansträngande. Middag. Vad är middag? Är det sånt man måste laga själv? Otrooligt jobbigt.

image157
image158
image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback