I år är det verklighet.

Årets, kanske viktigaste, pryl har inhandlats. Jag vet, det är lite för tidigt och jag själv äcklas av julhandel i oktober (nog för att julpynt i alla lägen får mig knäsvag, men att det ska ta upp halva affärer redan nu...ack, ack) men såna här badboys går som smör i solen. Måste göra. Slår man inte till när man ser den är man dum. Idag var jag inte dum, nog för att min mamma skrattade väldigt mycket och väldigt länge åt mig, men även hon tyckte nog till slut att det var en bra idé. Ha! Nu åker den in i garderoben-med-allt-julpynt (åh, den garderoben!) fram till första december. Första december kommer vara en lyckans dag och ingen kommer nog bli gladare än Saaben. I år är det inte bara snack mellan mig och Verkko. I år är det verklighet.

image169

Kommentarer
Postat av: Lainen

Men herrejeee, det var då tidigt att börja shoppa julpynt!

2007-10-19 @ 18:28:25
Postat av: Johanna

Haha, varför är jag inte förvånad??? :)

2007-10-19 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback