Ja, jag är ett offer.

Jorå, 06.58 stod jag och en liten gubbe utanför tvättstugan och väntade på att komma in. Och ja, jag är ett offer och borde egentligen inte ha berättat om denna händelse. Men jag kom ju igång med tvättandet i tid i alla fall. Det är viktigt i dessa tider med mycket att göra.

En liten minusgrad visar termometern, men det är ännu en fin höstdag ute. Det är trevligt tycker jag. Jag ska ner på banken och hänga på låset där också och sen p l u g g a. Efter skolan väntar ettårskalas. Älskade lilla Minipärlan blir gammal; GRATTIS! Måste återgå till tvätten.

Ha en fin dag!

image155

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild

Postat av: Karin

fin bild!

2007-10-11 @ 11:04:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Fripp

Hejhej Malin. Vilken vacker bild över ett vackert Umeå. Kom på att jag aldrig svarade på ditt SMS. Var hemma över helgen, eller kom tillbaka till Oslo igår. Fick veta att jag börjar jobba den 16:e så åkte hem och drev istället för att driva runt här :) Synd att vi inte hann träffas.. men ni kommer ju snart hit. Jippi! Hade

2007-10-11 @ 13:26:58
URL: http://fe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback