Menåh. Damn it.

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte. Damn it. Jag skyller inte på mig själv i alla fall. För är man ute i god tid går det alltid. Lär dig det, P. Vad elakt att skriva sådär om någon som inte ens kan läsa eller förstå. Men jag är lite elak ibland. Och i det här fallet egentligen inte, för det är bara fakta. Vill dock tillägga att min pappa är väldigt snäll och hjälpsam med att leta och kolla. Tack för det!

32 är inte ens nära 500 och jag känner att jag måste. Typiskt då. Nattsudd och sen upp och tvätta klockan sju. När öppnar egentligen banken? Tror de kan vara intresserade av alla dessa mynt jag har liggandes.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du bokat resan till Cypern nu? När kommer du exakt till los Gothenburg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback