Obehaglig upplevelse.

Okej, obehaglig upplevelse. Jag åt en sallad till lunch igår. En väldigt god sallad med currysås. Bara efter att ha tagit i burken luktade mina händer curry. Men det är inget mot vad som komma skulle. Det obehagliga i sammanhanget är att jag fortfarande har den där currysmaken i munnen! Uh! Nu känns den inge trevlig längre. Kan den inte bara försvinna? Vad ska man göra åt detta? Det hela känns bara obehagligt.

Idag är det ett år sen en av mina absoluta favoritpersoner i världen somnade för en sista gång. Alltid nyfiken. Alltid intresserad. Alltid med humor. Och jag saknar henne. "Malin, akta dig för killarna där. Jaja, de är säkert trevliga och så, men de är ju inte särskilt snygga!" Lilla tanten.

image152

Kommentarer
Postat av: Carro

Curry är en förrädisk krydda, min vän. Det är bara att hålla ut någon dag till. Tips: Överkonsumtion av tandkräm gör det bara värre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback