Pluggkväll som är filmkväll.

Uh. Det var lite motigt imorse. Väl på uni kändes det dock bra att vi tog tag i det vi hade bestämt oss för. För det behövdes. Minst sagt. Sen drog jag iväg på filmjakt. Dagens läxa: kolla upp i förväg hur svårt det är att få tag på efterfrågad film. Idag är jag lyckligt lottad att tvn vi har är av karaktären gammal-och-stor-med-inbyggd-vhs.

Efter att ha sett en fisk på ett obehagligt ställe fick jag lite städnojja tidigare idag så hela kvällen går nu åt till plugg. Ska läsa och se filmen. Men först måste jag nog faktiskt gå iväg och köpa glass. Det känns deppigt att se film utan glass. Just idag i alla fall.

image137

Pluggkväll som är filmkväll är ändå helt okej.

Kommentarer
Postat av: din vän vid vättern

fisk som i silverfisk? otäckt ställe som i ...? sluta skriva kryptiskt och berätta vem som är läraren du är hemligt kär i och hur och varför?och vet p om det?

Postat av: Lainen

Jag vet inte vad tricket med lövet är. I sällsynta fall blir det bara ett löv, men jag försöker lära mig ordentligt!

2007-10-02 @ 10:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback