Så som varje dag börjar.

Det regnar ute. Jag har dammsugit överallt. Och då menar jag överallt. På hyllor, på skrivbord på lampor och golv (givetvis). Kliniskt rent har jag fått höra att vårt hem kan uppfattas som och det är inget jag har problem med. Jag gillar renlighet och när saker är på sin plats. Varför har saker annars en plats, om de aldrig är där?

Jag har lämnat igen filmen och det kändes nästan lite tråkigt. Det är lite av en sån där film som jag gärna skulle vilja äga. Må-bra-film skulle jag kalla det, trots att det inte alls är vad det är. Okej, uppskatta-livet-film kanske passar bättre. Se den, om du inte gjort det. Eller, egentligen, läs boken. Ja, det är The Hours, som jag tjatat om hela veckan.

"This is one of the most singular experiences, waking on what feels like a good day, preparing to work but not yet actually embarked. At this moment there are infinite possibilities, whole hours ahead."  Så som varje dag faktiskt börjar. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh jag vill också ha det rent:P haha

Postat av: soffe

jag såg också en bra film igår. "the last king of scotland" . tips. mycket bra :)

2007-10-08 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback