Stress alltså.

Jag. Är. Trött.
Jag. Skriver. Uppsats.

Fast varför orkar jag ens? Det är ett första utkast. Det behöver inte vara något mästerverk (för det blir ju alltid mina färdiga uppsatser?). Men gärna med lite innehåll och en genomgång av alla idéer i alla fall. Nåja, jag lägger nog ner verksamheten ganska snart. Jag måste upp tidigt imorgon, igen. Jag kommer inte sova mer än fem timmar i natt, igen.

Hetsdag. Jag har varit stressad hela dagen, i princip. Gör det och det och tänk på det och det. Hit och dit och såklart för lite tid för att tiden är expert på att bara försvinna. Ungefär som pengarna.

Nu är det inte bara hög tid utan även sen tid och trött tid och tid att krypa ner. Jag vill så gärna. Jag kanske hinner skriva några rader imorgon? Jag ger det tio till med intensivskriv. Sen är det tid. Sovtid!

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback