The C one.

The C Essay. Nu börjar processen lite mer på riktigt. Jag vet inte riktigt hur väl tankeverksamhet räknas, men lite i alla fall, så det är inte från noll jag sätter igång. Jag tycker att ämnet är intressant, men ju mer vi tänker på det, ju mindre tid känns det som att vi har. Pust och suck och stön.

Att allt ska göras samtidigt gör mig lite lätt nervös. Men det är väl bara att ta ett djupt andetag. Andas in - och andas ut. Jag har förstått att den ritualen ska ta en långt. Så jag fortsätter med det, samtidigt som jag tar mig igenom diverse uppsatser, litterära verk, facktexter och översättningsprojekt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojoj, låter läskigt det där :)
Angående chokladen, ag kan inte annat än hålla med :) Nu kan man ju äta choklad med gott samvete!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback