Tompa The Man som fostrat vår humor.

I eftermiddags blev jag en väldigt glad människa. Nu vet jag när, var och hur vi träffas nästa gång, P och jag. Jag längtar både efter själva resan och efter att få en kram.

Träningen var kul och Coach H och jag konstaterade att det är tur att vi har samma humor. En humor som förmodligen kommer av att vi växt upp med Tompa The Man i hallen. Hallen är ett otroligt roligt ställe att hänga på tisdag, torsdag och söndag. Det är skön stämning helt enkelt.

En snabb sån där dusch och sen ska jag sova. Har inte pluggat något i eftermiddag faktiskt. Kan jag inte allt redan? Jag tror i alla fall det. Static and dynamic variations, cognitive categories, cultural models, sociolects and so on and so forth. Piece of cake. I hope. Kunde för övrigt inte prata svenska idag utan sa hela tiden saker som "Ja, men om du tar de här worden"


Godnatt säger jag med en bild över London, by night. Dit ska vi inte i år, non, mon amie.

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback