Tre långa timmar.

Konstaterat: Barn är galna. Barn höga på socker är vilda. Barn lever om och har till viss gräns problem att förhålla sig till regler.

Men det var tur att barnen kom ikväll, för annars hade det inte blivit mycket till disco. De dansade, köpte saker innehållande socker och strödde popcorn här och var. Vissa pucklade lite och muckade lite nu och då. Tur att Coach H och Coach M har utvecklat ögon i nacken från att hänga med 16 vildar fler gånger i veckan. Som hönsmammor, alternativt surkärringar (lång fjortis även kallad), såg vi till att något större kaos aldrig bröt ut. Och tur att våra egna vildar höll sig i skinnet och skötte sina uppgifter snyggt. Det var lyckat, helt enkelt, om än bland de tre längsta timmarna i livet.

Som slagen hjälte skulle jag gärna slockna i sängen, men då är det visst något som ligger på mitt skrivbord och hånler mot mig. Typ-iskt. Det är bara att sätta igång då. Godnatt, till er lyckliga själar som är påväg i säng!


Kommentarer
Postat av: Coach H

Jag var helt slut när jag kom hem, somnade direkt trots sprängande huvudvärk.
Barn är verkligen galna!

2007-10-04 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback