Värk och illamående.

Den här dagen i livet vaknade jag med ett tungt huvud. Inte huvudvärk riktigt, men tungt bara. Jag har värk i hela ryggen upp till nacken (jag kallas numera för Reumatanten, med finlandssvenskt uttal, av min syster) och mår otroligt illa. Kul dag! Men jag känner mig i alla fall nöjd med fyra timmar intensivplugg. Det känns inte som en omöjlighet att få grepp om allt till på fredag och vad som håller mig ännu mer vid liv är den planerade tentafesten. Kannor och trubadur!

Snart kommer mamma, syster och Pärlan med fika. Konstigt, hur illa jag än mår så är jag ändå alltid sugen på fika. Eller? Är jag? Om jag inte är, är det något katastrofalt fel på mig.

Skön start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback