Aldrig färdig.

Åh, ja. Jag fick massage ikväll. Nästan en timme. Mmm. Härligt. Min rygg fick godkänt fastän jag slarvat med träning. Och vad lär vi oss av det? Det är inte så noga med träning! Fast kul, så jag ska försöka komma in i det. Jag har sån där skön träningsvärk idag och jag gillar det. Gym imorgon efter träningen? Mycket möjligt.

Resten av kvällen blir det lingvistik. Sen är jag färdig för veckan med hemmaplugg. Eller, färdig och färdig, det var ett stort ljug. Vi konstaterade idag att vi hela tiden ligger steget före men är ändå aldrig "färdiga" och utan saker att göra. Det tar liksom aldrig en paus. Men det känns bra och studiegruppen håller ett bra tempo.

Ha en skön kväll, vänner.

image115
image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback