Att vara ett rönnbär är inge roligt.

Seriöst. Jag hade nog inte förstått den där texten jag just läste ens om den var på svenska. Tack och lov att jag och Mette bestämde träff innan. Att komma på ett seminarie och inte förstå något, fast jag försökt förbereda mig, är bland det värsta jag vet. Att sitta som ett rönnbär och inte veta någonting om någonting är inte roligt.

185720-90


Jag tror jag läser en text till. Min hjärna fungerar ju faktiskt bäst kvällstid. Gärna nattetid.

Kan han inte ringa snart då? Jag bad om en pluggpaus. Fast nu tog jag visst en själv. Återgå!

Kommentarer
Postat av: B

Äntligen har jag hittat vart man kan kommentera.. Ville bara lugna dig med att säga alla är vi små rönnbär. Vi gick ju faktisk text, bild och ordbajsning på gymnasiet! Men som du skrev så brukar det ju ordna sig.

2007-09-06 @ 13:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback