Ett bra alternativ.

Ålis var ett bra alternativ. Det var, som vanligt, så mysigt så jag ville stanna och bo där. Och vackert väder gör det ju inte sämre heller. Efter tappra eldningsförsök igår blev bastun till slut varm och jag vågade mig till och med på att bada. Inte P - mes!

image121

Mysiga veckan fortsätter med lunch med mamma alldeles strax och bio ikväll. Jag har faktiskt ingen lust att plugga och tänker inte göra det heller. Någon måtta får det väl vara och jag får vända ut och in på timmarna nästa vecka istället. Och Timmarna (The Hours) ska jag nu beställa hem så jag kan börja läsa i tid.

Ha en bra dag, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Lainen

Kik på min blogg, du har blivit utmanad!

2007-09-25 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback