Helomvändning.

Jaha, så ska det komma ett utlägg om hur dålig den här dagen blev och hur arg jag är. Men! Det gör det inte. Dagen blev långt bortom förväntan. Seminariet var faktiskt ganska bra. Nej, det var inte bara ganska bra utan det var bra. Vi hade en bra diskussionsgrupp och fick rätstida på att det inte går att få någon rätsida och snurrade runt i cirklar med filosofiska utlägg. "Life imitates art" - Oscar Wilde. Det är de ord jag tar med mig.

Efter det fick jag en ursäkt som kändes behövlig och jag blev lite
nykär. Åt middag i skärgården med mamma, pappa, bror och kottar. Hann med lite lek också och blev som vanligt glad av allt barnskratt och bus.

Och som om inte dagen hade blivit så bra som den kunde bli redan, så bestämde sig tjejerna för att göra en grymt bra träning. Älskade gymnaster! De gjorde mig på galet bra humör ikväll och fortsätter de så här kommer de gå långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback