Here it comes - Utmaningen!

Okej, Lainen, here it comes - antagande av utmaningen. Jag ska tydligen berätta saker om mig själv. Hur många? Fem hade Lainen. Tio hade Soffe (peppad?). Jag satsar på en femma.

1. Jag har fem garderobsdörrar i mitt rum och samtliga måste vara helt stängda innan jag somnar. Så även de mindre dörrarna ovanför samt lådor och annat som har stängningsfunktion i mitt rum. Regeln gäller även när jag sover i andras rum (P tror att jag är galen).

2. Jag älskar pennor. Tuschpennor, blyertspennor, bläckpennor. Alla möjliga olika färger och storlekar. Favoriten är tusch. Definitivt. Detta är något jag verkar ha ärvt efter min mor.

3. Jag är hemligt kär i en äldre man, vi kallar honom vid initialerna PAÖ (ni som vet, ni vet). Han har lärt mig allt jag kan om fonetik och jag kan inte säga hans namn utan en lätt suck av beundran.

4. Jag är en listperson. Jag skriver alltid listor. Listor innehållande allt möjligt. Vad jag ska göra nästa dag, vad som ska handlas, vad jag ska ta upp på träningen and so on and so forth.

5. Jag blir tokig av att höra andra människors ätochtuggljud när jag själv inte äter. Att höra någon smaska på en banan eller knapra i sig en hårdbrödmacka gör att jag vill slita av mig öronen och svälja dem för att slippa höra.

Det var det. Fem fakta. Och nu ska jag utmana;
Jojjan
Frida E
Carro
Stege
Maria

Kommentarer
Postat av: soffe

PAÖ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback