Inte ens ett fint kollegieblock har studenten.

Imorgon börjar skolan. Uni. Jag är inte alls förberedd. Jag har inte laddat upp med nya pennor. Jag har ingen pärm. Jag har inga plastfickor (åh, jag älskar plastfickor). Och jag har inte något fint kollegieblock. Däremot har jag läst en och en halv bok. Vilket ju känns...i alla fall ganska bra.

Oförberedd själ går mot C-kurs i Engelska vilket ju innebär C-uppsats. Pust. Jag vet knappt vad det betyder. Hur ska jag skriva en sådan när jag inte ens har nya pennor? Jag får sova på saken.

image87

Fast pennor har jag i och för sig ganska många.
Jag kan nog vara ganska lugn på den fronten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart det är du som i malin. Vem annars?? :) Vi hade verkligen en fettardag av rang igår. haha. Okej, jag längtar verkliegn tillbaka till Cypern. Och om jag gör det, vad ska inte du göra då?! ha en bra första dag på skolan. Kräääääm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback