Lekdag.

Full rulle hela dagen. Dagen började vid halv nio och sen fanns det inget stopp. Vi har spelat piano och gitarr och burit notställ. Vi har lärt oss klockan, haft samling, varit på badhuset, bastat, ätit bullar, plockat vinbär och krusbär. Jag var så slut så jag somnade på soffan mitt i samlingen. Men vilken rolig dag. En riktig lekdag.

Lekdagen fick mig dock att inse varför jag inte kan skaffa mig egna barn på länge. Jag skulle inte klara av ett barnstökigt hem. Hjälp. Sen undrar jag även om man kan få en treåring på en gång? Ettåringarna är söta, men livsfarliga.

Nu väntar massor med massor med text. Uh. Jag känner på mig att det kommer vara tråkig text. Jag är faktiskt ganska säker. Och Namme ser på Vänner i vardagsrummet. Finns risk att jag hamnar där. Finns risk.

image89

De må ta musten ur mig efter bara en dag, men jag är galet kär i mina Pärlor!

Kommentarer
Postat av: Stegeby

Vad mysigt med en lekdag. Det underbaraste som finns!
Och vad kul att du har hittat min blogg!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback