Min önskelista.

Min önskelista lyder som följer:

1. Gummistövlar
2. Sadelskydd


Och det var nog allt för tillfället. Jag skulle inte vilja säga att den är tantig, mer mogen. Det känns bra för hälsan att förnuftet förstått att gummistövlar är det enda som funkar i regnväder och hur gött vore det inte att kunna sätta sig på en mysig fluffig sadel varje dag när man cyklar till uni?! Vart jag ska hitta det där fluffiga sadelskyddet är lite oklart.

image117

Jag kikade in info om diverse yrken idag. Det finns en del där ute. Men vad passar en sån som mig? Oklart. Kanske florist? Jag älskar ju blommor! Blommor är alltid med på önskelistan.

Kommentarer
Postat av: soffe

Malin du fyller ju inte år.

2007-09-21 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback