Nästa gång beställer vi ölkannor.

Lång dag på uniområdet. Efter seminarium satt jag mig med den inte allt för bra boken och läste tills vi träffades med klassen. Vi började på NH, men eftersom Emma inte hade någon information rätt slutade det på Corona. Det blev väldigt trevligt och vi fick den efterlängtade buffén till toner av en trubadur (och hans hängivna fans). 26 oktober printades ner i almanackan och då är det vi som är hängivna fans och beställer in ett gäng kannor. Jag längtar redan. Jag gillar klassen.

Jag bjöd mig själv på efterrätt när jag kom hem.

image119

Resten av kvällen blir lugn. Kanske läsa lite mer av den inte allt för bra boken och eventuellt städa. Jag får ju besök! Inte för att P har öga för detaljer, men jag kan ju i alla fall försöka infiltrera honom i det kliniskt rena tänkandet. Först och främst ska jag iväg och handla. Mjölk står på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback