This is the best game EVER!

För att citera min vän Chandler (för ja, jag tycker faktiskt att jag kan säga att han är min vän, utan tvekan): "This is the best game EVER!" Han, min vän, pratar om Bamboozled, medan jag själv pratar om femmans nya program ID. Jag ska berätta för dig om min ID-historia.

Av en slump zappade jag över till förra veckans program av ID, detta är ju kvalitetstv så det sänds bara en gång i veckan, och tyckte det var grymt spännande. Det slutade med en cliffhanger och igår kväll tog slumpen mig återigen till femman och jag fick se fortsättningen. Killen åkte ut och en annan tjej fick ta över gissandet. Om jag säger så här, i fortsättningen kommer det inte vara slumpen som tar mig till femman måndag klockan åtta! Aaah!!!

För dig som inte är övertygad kan jag säga att det händer saker såsom att folk pickar på sina egna emaljögon. Bara det gör det hela sevärt.

image114

Vilken är din identitet? Kung?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skämtar du eller? haha, det är ju typ sämst!!! :) Snart komme P va? hur länge stannar han?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback