Fem fantastiska fenomen.

Kära blogg.

Du förstår inte, det hände så mycket fantastiskt igår. För det första fick jag en VIP-inbjudan till en fränt mingel. Hur glad blir man inte då? För det andra blev jag mamma till en rosa telefon. En rosa. Det är redan kärlek. För det tredje fick jag en utflyttningspresent av min bror, för att han flyttar, ett foamfinger. Det är sant. För det fjärde var det en bra sista träning innan tävling. Och för det femte plockade jag med mig världens söstaste porslin hemifrån. Jag älskar det blå små blommorna. För att inte tala om det sentimentala värdet.

image373

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilken fin mobil du har köpt. Rosa är liksom alltid rosa! :) Puss

Postat av: Stegeby

Jag ska komma hem den 5 maj på besøk, men sen vet jag inte hur længe jag blir hær. Och ja, fin mobil. Men vi får styra upp nåt nær jag kommer hem, så jag får træffa er!
Vad gør du i helgen då? Tævling?

2008-04-11 @ 14:56:17
URL: http://timearound.blogg.se
Postat av: Lainen

Åh, snuttigull-telefonen. Jag vill också ha en sån söt! :) Vad är det för fränt mingel du ska på?

2008-04-11 @ 20:11:47
URL: http://jossilainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback