Lilla rosa räddar de andra.

Jag har lust att säga fula ord och kasta en och annan sak. Men jag gör det inte. Jag tar ett hårt grepp om min fina rosa och försöker andas. Den lilla rosa är alldeles för fin för att kastas. Så det är bra att jag håller i den. Det förhindrar att andra saker åker i golvet. Eller väggen. Eller så.

Jag finner ingen ro. Eller så finner jag inga åror och kan inte ro härifrån. Något utav det. Vilket som, det är skit. Men lilla rosa gör mig i alla fall lite glad.

image377

Kommentarer
Postat av: Malin

Tråkigt att det är skit. Men lilla rosa är så himla, himla fin. Önskar det fanns utbytbara skal så också jag fick en sån. Det var så roligt att du kunde titta förbi häromkvällen!

2008-04-14 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback